Napisane przez: JACK REACHER | 03/03/2016

ICH BIN EIN PiSUAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!


MY Ludzie tak blisko związani z Prawem i Sprawiedliwością składamy serdeczne życzenia POparcia i dużo , DUŻO sukcesów dla p. Zbigniewa Ziobro z okazji zostania ( i to już po raz drugi ) , Prokuratorem Generatorem Generalnym . Normalnie jeden Zero !!

Już Prezydent Kennedy kiedyś powiedział że jest berlińczykiem , dzisiaj MY jesteśmy PiSuarami .

Gratulujemy , jesteśmy pewni o sukcesy . Widma pełnych aresztów , pytanie co dalej z przeszczepami a także teczki , które się napisze na nowo . Do tego internet , już nie zapomnisz hasła… , nowe afery gruntowe , hutnicze , górnicze…normalnie ślina cieknie . O szóstej rano , kiedy ranne wstają zorze leżysz już na podłodze , prokurator kończy czytać zarzuty .  A nad wszystkim czuwa Ksiądz .

Chciałbym dodać że zawsze byłem , wspierałem oraz wyznawałem linię partii , dobrej zmiany  , więc jest to też i mój sukces . Wymodliłem  dobrą zmianę .  W czasach kiedy złowieszcze PO i PSL rządziło byłem świadomym współpracownikem jedynej i słusznej partii …TW Niewierny .

Wreszcie nastał czas kiedy nikt już przez tego Pana nie zginie . Niech CI co mają coś za uszami już zbierają gwoździe do……trumien . Dyktafon dla Każdego !!

Ja zaś idę dalej głosić tę dobrą nowinę moim znajomym i obcym . Będę przypominał to co już dawno mówię , że za  15 tysięcy zł + na miesiąc to nawet do PiSu bym wstąpił  i robił z siebie …………………….. , …………. , ………….mopa ..

Komisje Śledcze na świecie Łączcie się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kategorie

