Napisane przez: JACK REACHER | 08/20/2012

Piłem drinka z Putinem !!!


Rodacy rzecz objawiła mi się wspaniała . Miałem taki oto sen…

…. Mały motelik prowadzony przeze mnie oraz moją żonę , gdzieś…Kilka domków letniskowych wokół.. Jadę do jednego z nich coś naprawić czy może dowieźć…I naglę widzę Jego..

Siedzi Putin prezydent ubrany w czarny piękny garnitur , biała koszula.. Elegant myślę sobie..Grzeczny i z manierami , nawet porozmawiał ze mną „na zwykłe” tematy… Poprosił , czy może nawet ja sam z gościnności zaproponowałem drinka…Tradycja…”Jasiek z colą” w szklaneczce z grubego szkliwa..

…Wiem że nie ma szklanek w tym domku..Więc przepraszam gościa i jadę gdzieś po szklankę…Robię drinka Jemu w pięknej prawie kryształowej szklance , sobie chyba też , ale raczej w zwykłej bo jakoś drugiej takiej nie mogę znaleźć..

…Wracam napowrót z drinkiem w ręce , prowadzę samochód , na polnej drodze podskakują koła , drink troszkę się wylewa…z lodem oczywiście….

….Budzę się…..05 : 16 AM …
…Dzieńdobry…

Responses

  1. Very interesting.


Kategorie

