Napisane przez: JACK REACHER | 11/03/2011

Sędzia KARSKI


Na salę rozpraw wjechał MELEX z ex posłem Karskim . Przejeżdżając koło ławy przysięgłych , zachaczył o krzesło , które roztrzaskało się o ścianę..
–NO !!! Przyznawać się Ziobryści , KTO maczał palce z TYM samolotem ? Ja wam zaraz udowodnie kolejny spisek aby Jarosławowi odebrać argumenty .
–TO nie my !!! , huralnie przekrzykiwali się Ziobryści , –przecież z ostatnim samolotem to miał być Tusk i ruskie , a co my mamy teraz wspólnego z LOTem..?
–Zaraz się przyznacie , jestem sędzią w waszym procesie . Żeby zepsuć podwozie , aby pokazać że PiS leci w dół i pada na pysk !!!!!…SKANDAL..!! Jeszcze będziecie na kolanach błagać Jarosława żeby nie wywalał was na zbity pysk !!!!
–Zaraz , zaraz , odparował mocno wkurzony EUposeł Ziobro , przecież jest pluralizm , demokracja a JA jestem tuż za wodzem…Tak nie można !!!
–Można sami zobaczycie . Demokracji wam się zachciewa !!!! , kontynuował Karski , to się zapiszcie do innej partii!!! Bierzcie przykład z Ryśka Czarneckiego..Wszędzie był już nieborak i CO ??? Na co jemu ta demokracja ? HA !!!! Wkońcu trafił do PiS i jak mu dobrze !!! Prezes rządzi albo nikt…
–ALE Zbychu też może zostać nowym prezesem i to z sukcesem , odparł EUposeł Cymański , i jeszcze będziemy wygrywać…
–Chciało by się , rzekł p. Karski , NIe słyszeliście co się stało z księdzem Bonieckim..?
–Jak to co ? , zapytali zdziwieni buntownicy , Kuria zabroniła mu udzielać wywiadów i wypowia..
–Basta!!! , nerwowo przerwał ex poseł Karski wjeżdżając melexem w śmietnik , żadna tam Kuria….to …PREZES….

Kategorie

