Napisane przez: JACK REACHER | 07/17/2011

W związku z ……. .


W związku z otaczającym nas obłędem oraz , pewnikiem , trudną sytuacją żywnościową w polsce.. Zawieszam pisanie tekstów , gdzieś tak może do piątku , ponieważ udaję się na poszukiwanie jedzenia .

Pewien Pan napisał do mnie list , który zmartwił mnie nieco , ponieważ mój stan psychiczny ulega pogorszeniu , kiedy do żołądka nie mam co włożyć .. Przejęty więc o psychę swoją i nie tylko , postanowiłem udać się w objazd po wsiach i miastach i innych centrali handlu , aby jasno stwierdzić czy będę miał co do gęby włożyć ???

O stan umysłu Pana tego się nie martwię , gdyż wie On co mówi , albo tak wygląda . Wkońcu doradczyni Jego już w innej drużynie pogrywa . Ma On zaś doradców nowych , starych i sprawdzonych na froncie walki z myślą ową i uczynkiem toruńskim , więc jeśli żarcia zabraknąc ma wkrótce , JA zapasów chce narobić sporo…

Na koniec hasło rzucam bojowe ” Nie od tej małpy w czerwonym ” , gdyż zero posła w „oczywistej oczywistości ” bo „gdybym byłbym premierem to do tej sytuacji by nie doszło ”

Basta !!!!

Kategorie

