Napisane przez: JACK REACHER | 04/28/2011

Nie będzie koalicji PiS z SLD..czyli co miał na myśli prezes ?


Nie będzie sojuszu PiS z SLD – powiedział Jarosław Kaczyński , czyli można śmiało przypuszczać że koalicja PiS z SLD jest jaknajbardziej możliwa….Ponieważ jak już nie raz się przekonywaliśmy….na p. prezesa zawsze mozna liczyć . Jeżeli nie będzie to pod nazwą koalicji…to się i odpowiednią nazwę dorobi .

Cieszymy się z deklaracji Jarosława Kaczyńskiego o tym że jak podkreślał , że nie będzie koalicji PiS z SLD .

…Może PiS nazwę zmieni….?…W toruniu pod kropidłem Ojca Dyktarora już taka koalicja funkcjonuje , nie od dziś….ale nie rodem z nieba .

Ws. wojskowej CASY ustalono że przyczyna katastrofy był…czynnik ludzki . Obstawiam że taki sam czynnik spowodował katastrofę Tu 154 #101 . Chyba że się ktoś helu nałykał .

Zostają ministrowie finansów i gospodarki . Albo była to kampania pod jesienne wybory albo farsa , skoro nie było dyscypliny podczas głosowania , jak i również obecności obowiązkowej na sali sejmowej . Widać opozycji nie za bardzo zależało na odwołaniu obydwu ministrow . Żeby wyglądało że panom posłom zależy na wyborcach , podczas licznych wystąpień odbyło się wyliczanie jakie były np. ceny energii elektrycznej lub węgla kiedy dany minister zaczynał pracę aż do dzisiaj . Kolejnym porównaniem było też liczba bezrobotnych , zarówno tych ktorzy byli za czasów rządów SLD oraz tych którzy za czasów rządów PO rzekomo mogli wyjechać do UE za pracą…dzięki temu że SLD wprowadziło nas do tej unii ….płacąc za to czarnym np. o wiele, wiele za dużo niż trzeba było…..

Responses

  1. Gdzie Ty widzisz w Toruniu koalicję PiS i komuny? Komuna to najwięksi wrogowie. Czasami ci wrogowie, z racji swojej nazwy, muszą działać na korzyść biednych ludzi i wtedy PiS i SLD popierają te same rozwiązania , tzn SLD zachowuje się prawidłowo. Ale to się bardzo rzadko zdarza, bo z reguły SLD ma te same poglądy co Partia Oszustów i złodziei.
    Koalicja z LPR była jak najbardziej naturalna. Ja sama raz głosowałam na PiS a raz na LPR.
    Koalicja z Samoobroną dawała większość a łączyła partie dbanie o wieś i najbiedniejszych. Lepper choć zboczeniec, Dyzma i hohsztapler, to jednak walczył dla biednych, i był lepszy od każdego bandyty z Partii Oszustów i złodziei.

    • To również miałem na myśli , że jak potrzeba to potrafią się zjednoczyć i działać na korzyść i dla ludzi….Przecież to wszyscy i tak kolesie , chyba nie wierzysz że po np. obradach zarówno w toruniu lub każdym innym mieście jak i w Sejmie , dalej udają że się nie lubią…..NIe było by tych afer ze spożywaniem alkoholu w miejscu Ichniejszej pracy przecież…..

      A nikt mi nie powie że skoro p. prezes mówi dzisiaj że a SLD nie zrobi koalicji , że utrzyma się w tym…..Dla dojścia do władzy niestety obietnice dane wcześniej nie mają zbytniego znaczenia..

      .Pozdrawiam w walce !!

  2. Witaj, Faithpro. Z przyjemnością czytam Twoje teksty, ale muszę powiedzieć, że szczerze mnie śmieszą „dialogi” z Obrończynią Krzyża. Podziwiam Twoją cierpliwość, a także umiejętność przechodzenia z wymiaru rzeczywistego do nierzeczywistego.
    Miałam ochotę się spytać tej Obrończyni Krzyża o przyziemne konkrety, np. jak wygląda PIT tej pani Joanny od Krzyża albo tego nerwowego gościa co tak lubi wymachiwać rękami i coś krzyczeć o patologii co nic nie robi (to o nas), ale sobie odpuściłam, bo nie mam już siły do takich ludzi.
    Fathpro, udzielaj się częściej u R. i do zobaczenia tam. 🙂

    • Droga Astrid taka odpowiedź od Ciebie naprawdę nobilituje!!!! Cieszę się że zaglądasz tu do mnie . Obiecuje że u pana R będę częściej…

      Co się zaś tyczy Obrończyni..-Obrońców , to nie ma tu nic do podziwiania . Nawet link do mojej strony tam jest…Dopóki jest to oparte na dialogu , bez wyzwisk to nie mam nic przeciwko….Tak powiedziałem na samym początku…”współpracy” . Ja mówię co myśłę na ten temat , Obrońca też i korzystamy z uroku demokracji razem , jak na razie to działa…..przynajmniej na mojej stronie..Ręce i tak opadają….ale narazie jest jakaś forma dyskusji….Rozumiesz .

      MIłego dnia !!!


Kategorie

