Napisane przez: JACK REACHER | 02/15/2011

Zmieniam się !!!!!!!!!


Co raz częściej słyszę słowa typu ..Scheda , Pozostałość aż po to najnowsze..Dziedzictwo .

Jest spór o „dziedzictwo” po tragicznie zmarlym prezydencie . Zewsząd słychać głosy osób roszczących sobie prawo do całości lub części TEGO dziedzictwa po L K . Żal na to patrzeć , ponieważ gdyby nie tragiczna śmierć , napewno nikt nie zadawał by sobie trudu mówić o czymkolwiek , tym bardziej o dziedzictwie po prezydencie , który jesienią 2010 po przegranych wyborach odszedł by ze stanowiska , aby znowu być tylko Lechem Kaczyńskim .

Narazie zaś mamy licytacje pokroju czyja partia , ugrupowanie ma mniejsze lub większe prawo do posługiwania się lub korzystania z owego dziedzictwa .

Katastrofy zmieniają ludzi..nie tylko fizycznie , lecz także historycznie kiedy to nie specjalnie wyrózniajacy się Prezydent wylatuje na obchody katyńskie a po tragicznej katastrofie lotniczej wraca do kraju już jako wielki człowiek z dziedzictwem , wizją wielkiej polityki conajmniej światowej..a także ze stale zmieniającym się krajobrazem pod pałacem prezydenckim .

Nikomu nie życzę aby kiedyś spotkał innego człowieka taki własnie los . Zastanawiam się jakie by było to moje „dziedzictwo” w sytuacji kiedy to ja ginę w okolicznościach conajmniej zbliżonych . Czy moi bliscy też nawoływali by aby śledztwo prowadzili amerykanie ? Gdzie i czy wogóle Ktoś składał by każdego jakiegoś tam miesiąca kwiaty ? W jakim miejscu? Może pod pominkiem syrenki….wkońcu żartowałem sobie często z tych samochodów? A może na jakimś rondzie , wkońcu niektórzy mowią iż jestem zakręcony ? Może zaś tylko przed telewizorem , wkońcu mam też zdolności w rozbawianiu ludzi a i problem z przeniesieniem do Kościoła mniejszy ?

Narazie zaś będę inaczej na Was patrzył . Będę pochwalał sprawy które dotychczas mnie denerwowały . Będę wyznawcą teorii o czymkolwiek , zwłaszcza tych nieprawdopodobnych . Będę słuchaczem jedynego i słusznego radia oraz widzem tej prawej TV . Puki co będę obrońcą Krzyża w wartościach jaki i na każdym skrzyżowaniu .Mam zamiar zbierać relikwie oraz to co mi w ręce wpadnie . Uważajcie więc na mnie na przyjęciach . Oficjalnie w czasie prywatnym będę spacerował z krzyżem na piersiach i w turbanie . NIe będę drzemał podczas mszy św oraz przestaje przeklinać…tylko proszę aby kwiaty zawsze były świeże .

Kategorie

