Napisane przez: JACK REACHER | 02/10/2011

Takie Święto , a ja zapomniałem…


Tak sobie siedzę przed TV , odpoczywam…Aż tu nagle..BUM !! Pada wiadomość…

Najpierw nieuwierzyłem….znaczy się…nie o TEJ niewierze myślę..Poprostu nie uwierzyłem w to co zobaczyłem….Patrze na date…i……..dotarło do mnie !!!!

…Przecież dzisiaj…10 LUTY….MIESIĘCZNICA !!!!!!!!!!!!!!

Mimo zimowej aury , w Warszawie kolejna 10 już miesięcznica rocznicy !!!

Odbyło się oczywista oczywistość uroczyste złożenie wieńców pod oknami Pałacu Prezydenckiego , czyli przy płocie , jak zwykle był „Wieczny odpoczynek” itd. Ciekawe czy w prywatnym grobowcu rodzinnym w Karakowie też były uroczyste uroczystości .

Co będzie po 10 kwietnia? Czy składanie wieńców zaniknie lub zostanie przeniesione w inne równie atrakcyjne miejsce? Co robią posłowie PiS z Europarlamentu w naszym Sejmie? Czy w Brukseli nie ma już nad czym głosować, pracować nad czymś ?

Jak długo jeszcze „będziemy” obchodzić uroczyste rocznice złamania wszelkich procedur , braków w szkoleniu , dopatrywaniu się zamachów , wyjazdów szalonych do USA niewiadomo w jakim celu..? Czyli tego wszystkiego co nazywamy katastrofą Smoleńską..

Kategorie

