Napisane przez: JACK REACHER | 10/28/2010

Pogrzeb Marka Rosiaka, słowa Jarosława Kaczyńskiego


…….Miałem okazję oglądać część mszy Św, w której głos zabrał min prezes Kaczyński. Moją uwagę zwróciły zwłaszcza słowa mowiące o socjotechnice , o odrzuceniu sposobu rządzenia bez uników . Zaś momentem w którym byłem wstrząśnięty były słowa p Kaczyńskiego ,kiedy mówił iż przyszedł pożegnać człowieka ,który zginął za mnie………

Podsumowaniem niejako tego stwierdzenia był jeden z komentarzy na ktory natknąłem się po godz 13:20 na Onet.pl, kiedy jeden z internautów napisał że Jarosław Kaczyński przyszedł razej pożegnać człowieka, który zginął nie za niego, lecz przez niego…..

……..I tym komentarzem zostawiam Państwa wraz z refleksjami płynącymi po dzisiejszym dniu….

Wieczny odpoczynek racz Markowi Rosiakowi dać Panie a światłość wiekuista niechaj Mu świeci…..

Kategorie

