Napisane przez: JACK REACHER | 10/12/2010

Kaczyński – Katolik w większości…


Idąc za tropem myślenia / nie wiem czy da się/, p Jarosława Ka dochodzę do wniosku że jestem szczęściarzem!!! Kiedy byłem mały i spałem smacznie ,Ktoś bez mojej wiedzy ochrzcił mnie i przez spory okres czasu było mi z tym dobrze..Kiedy któregoś lata w Krynicy zobaczyłem swojego „byłego” księdza z parafii w towarzystwie też „byłej” zakonnicy,która to uczyła u nas religii.. na początek z zawstydzenia ukłaniłem się cywilnym ..’Dzień dobry” . Kiedy ex pasterz udał że z odległośi kilku metrów wewnątrz sklepu mnie nie widzi,pomyślałem…O kurwa to mnie ma być „gupio” ??? Mniej więcej w tym samym czasie mój kumpel ze szkoły podczas wspólnego popalania papierochów pod klubem powiedział że Kościół to nic innego jak sekta…tylko taka na którą jest społeczne przyzwolenie,pierwszy zacząłem pośród kolegów wyjasniać jemu że absolutnie nie ma racji…

Kilka jeszcze lat później zobaczyłem, że nie wszystko złoto co się świeci…Poprzez Stella Maris , oddawanie ziemi , liczne przekręty, sprowadzanie samochodów bez ceł ,hazard ,nieślubne dzieci itd doszło do mnie przekonanie że Kościół to nic innego jak wielka prywatna spółka kierowana przez zwykłych ludzi o powiększonych prawach lecz żadnych obowiązkach wobec Państwa…

Kiedy spadł Prezydencki Tupolew, powiedziałem że teraz to się dopiero zacznie zawierucha….Co do przyczyn katastrofy – pierwszą było lądowanie na zasadzie…”Ląduj dziadu…”,druga to fakt że warunki pogodowe oraz brak jaj u rosjan żeby powiedzieć że lotnisko zamknięte…Wszyscy wiemy co by było,gdyby wiecznie obrażony Prezydent wylądował np w Moskwie lub Witebsku…..? Co by było to by było, ale wszyscy mogli by przecież żyć…Widać nikt nie chciał „dymu”, żeby nie powiedzieć…smrodu jaki by niewątpliwie się zrobił,kiedy lecącemu Prezydentowi odmawia się lądowania…Zamiast tego mamy już zadymę i to na całą Polskę,przenosimy ją dalej na Rosję z „oczywistością” i precyzją wciągania w to USA, jako tego jednego sprawiedliwego „sędziego” światowego pokoju,więc i uczciwości…Sądze że zarówno Rosja jak i USA dokładnie wiedzą czy były jakiekolwiek naciski oraz co naprawdę się stało…lecz żaden kraj nie przyzna się oficjalnie do robienia takich rzeczy,jak np podsłuch Prezydenta w czasie lotu do Smoleńska…

Za to „dostaliśmy” od dzielnych harcerzy RP,Krzyż i całe to uświęcenie z tym związane. Kościół zamiast bronić swoich zabawek , oficjalnie twierdził że nic z tym nie ma wspólnego i na posyłki trzeba sobie znaleźć kogo innego….Pomyslałem no tak gdyby jakąś ziemie dawali to co innego…a tak to co Oni mają zrobić….Jak wytlumaczyć p Prezesowi i reszcie Moherencji że tak serio to Krzyż, żeby sie źle nie kojarzył,powinien być w kościele. Bo i szacun wiekszy i cześć jest. A tak to cześć piesni i zawierucha że aż miło…..Nawet Ktoś gównem w tablicę rzucił, na której też krzyżyk u góry był .

Obecnie tak po 6 miesiącach katolik p Prezez, tłumaczy nocą do mikrofonu że jest Katolikiem i że „tu jest Polska” właśnie. Dodaje że jesteśmy w wiekszości bośmy katolicy, więc reszta kiedyś odda władzę,bo reszta to już nie Katolicy pokroju p Prezesa.Wytłumaczyć należy że słowa te wypowiada szef największej partii politycznej,obecnie w opozycji i to w środku miasta na dodatek w nocy…. Tłum wiernych ludzi o siwych skroniach i nie tylko, wtóruje jemu wołając– tu jest Polska , w przekonaniu że oto czazsy kiedy MY katolicy rządzić będziemy nadejdą i to wkrótce….Bo..Oni nie godni są aby władzę mieć.Nawet przechodzi gadka o nie podawaniu ręki temu co to wygrał wybory a nie godzien jest Tego urzędu,oraz o tym na jakie posiedzenia RBNu Prezes chodził nie będzie….Nie będzie Jemu nikt tłumaczył co robić ma,wkońcu za nasze z podatków pieniądze diety poselskie bierze..to i wie…lepiej „oczywista oczywistość”…

Ja zaś / co nie powinno być/ z porządku tego się i nawet cieszę.Mówiąc że jak najpierw jest gorzej a potem lepiej będzie, sądzę że jakaś klamka już w narodzie zapadła…Zaczęła się widać dysputa o zasadności wiernopoddańczej Polski wobec sekciarstwa Watykańskiej spółki z.o.o…Część ludzi widzi jakimi racjami kierują się zarówno politycy jak i obstawiający ich poczynania szefowie firmy z pod nazwy Kk.Druga część społeczeństwa pragnie zaś powtórnie się przekonać jak to ‚drzewiej’ bywało i raz jeszcze zasmakować się w Państwie z pod znaku PiS. Widać są jeszcze dinozaury,które niczym w dawnym systemie,niecne zamiary poprzednio rządzących wietrzyć chcą,spisków nowych szukać oraz kłaść się przed wielebnym co to z ambony pod swoim kątem haftowane antenki nastawia…

Bardzo wielka się tragedia stała wczoraj rano,kiedy bus z 18 osobami we mgle przyładował w TIRa. Choć to 18 a nie 96,widać z mgłą żartów nie ma.Mimo że to nie samolot,to żal tych najbiedniejszych,którzy taką wysoką cenę zapłacili za swój udział w „dzikim kapitaliźmie”..Żal mi Tych rodzin i samych ofiar. Nadzieja pozostaje że Krzyż też ktoś w Warszawie postawi a Prezes może też wspomni słowem….bo o pochówku na Wawelu raczej mowy nie będzie….
….Kiedy w chicagowskim 1490am radiu podczas programu „Otwarty mikrofon” u autorki pani Łucjni Śliwy,pan Sordyl przemawiał to szlag mnie trafił,kiedy i ten przypadek w swoim „felietonie” poruszył.Oczywiście wina to rządzących że biedny zawsze za swoje dostaje,że dróg nie ma aby po nich się poruszać, że ludzie ściśnięci jak bydło muszą się godzić na takie warunki pracy ….Jak codzień p Sordyl w swych wizjach dodaje że to obecnie rządzący za wszystko winę ponoszą i nic z tym nie robią . Tak tymi swoimi „moralnymi” słowami plecie do ludzi,którzy moher w dłoniach mają a przy tym pojęcie o Polsce jeszcze mniejsze…Zapomina ten Pan jak widać że przecież wcześniej rządzili ci którzy to teraz mówią że wiedzą co robić aby naprawdę dobrze było…To dlaczego nie zrobili nic aby drogi szersze były lub więcej ich na naszej ziemi było????? Może wystarczyło by trochę tych świętości ograniczyć i za pracę się zabrać aby trochę wizerunek poprawić…?

Responses

  1. No widze tu fajne notki, a blog troche slabo odwiedzany, wiec trzeba je troche popromowac 🙂

    http://www.liiil.pl/promujnotke

    • To pomóż mi troszkę wypromować się…..

  2. Nie ma lekko, ale jeden glos ode mnie masz 🙂

    • Dzięki..i pozdrawiam…


Kategorie

