Napisane przez: JACK REACHER | 03/09/2010

i po Ósmym marca..


Dowiedzieliśmy się wczoraj,że rola kobiety to parytety,bycie w samorządach i władzy.Różni mówili,że powinna też być w domu,bo taka jest rola i różnica między „pciami”..Jedni dbają o to ognisko domowe,podczas gdy drudzy polują i przynoszą zdobycz na stoły itd…

Po wczorajszym dniu dowiedzieliśmy się również,że i w PiS nawet jest demokratycznie…Chociaż p.Poncyliusz napewno nie ze strachu lecz z troski o partię usunął swój wpis z twittera…Widać jaskółki wiosny nie przyniosły i póki co ćwierkanie o zmianach nawet na „ćwierkaczu” nie przystoi….Podobało mi się kilka tamtejszych wystąpień oczywiście jak już prezesa nie było na sali…Pewien pan mówił językiem dawnego (pewnie żałował),PZPR-u o władzy i o jedynym kandydacie….jeszcze jakby użył słowa …debata..to by zaspokoił moje potrzeby związane z przywołaniem pamięci o matce PZPR….Drugi zaś pan też jak już niewielu członków pozostało mówił coś o własnej woli krytykowania nowo wybranegoi i jedynego p.prezesa itd…lecz oczywiście rewolucji nie wywołał..Dobre było jego stwierdzenie,że jak chcecie się dowiedzieć co myślicie..to zapytajcie prezesa….–co tu można więcej dodać,nawet owce więcej mają (demokratycznej),samowoli ponieważ często kilka się od stada oddala….Myślę,że może jeszcze jeden góra dwa takie kongresy partii braterskiej i znajdą się chętni do poprowadzenia i trzymania steru…To normalna kolej rzeczy,nawet nie trzeba będzie sztandaru wyprowadzać.Mam również nadzieję,że to już jak PIS będzie poza gmachem sejmu.To będzie ten efekt sobotniego wyboru prezesa jako jedynego kandydata…nic tylko pogratrulować…

Dobrze,że jest też i druga strona medalu.Zastanawiam się co zobaczymy w jutrzejszym wydaniu faktu..Ponoć zdjęcia Sikorskiego-studenta,który wymiotował przez okna i imprezował…Nie wiem dlaczego jak to usłyszałem to odrazu pomyślałem o PIS…niewiem????
Przecież każdy był kiedyś młodym i nie zawsze zachowywał się „normalnie”.Uważam,że najniebezpiecznymi w polityce to ludzie którzy określają siebie jako–konserwatyści,oraz–konserwatywni katolicy,oraz ludzie którzy w czymś co powinno być państwem świeckim nadmiernie demonstrują swoje potrzeby religijne…Dla mnie ważne jest co dany polityk robi teraz…a to czy się uchlał 20 lat temu i więcej to naprawdę kpina…Jakie to „teczkowe”..!!Ja też paliłem joint-y z kolegami może ze cztery razy i nic oprócz większej gadatliwości nie było.Po wypiciu nieraz „większej dawki alkoholu nie podpalałem komitetów,bo ich już nie było..lecz miałem poprostu kaca…A jak byłem w szkole średniej w austrii to na koniec pierwszej klasy też żygałem przez okno….Szkoda,że nie jestem politykiem..!Zobaczymy jutro jak to wyglądało w wykonaniu Radka Sikorskiego….Mam też nadzieję,że dowiemy się z której strony to wypłynęło….i znowu słowo haki jakoś samo przychodzi…??

Szkoda,że nie ma w polsce siły politycznej która miała by (jaja),odwagę np.zacząć kampanii na poczet rozliczeń fiskalnych Kościoła,oraz jego „niebiańskiej” pazerności i kupowania intratnych gruntów za 1% wartości….Oczywiście żaden kandydat i następny Prezydent też tego nie zrobi bo poprostu nie ma tej władzy…Polacy zaś myślą,że wybory prezydenckie to TE najważniejsze i trzeba iść…Póżniej zaś jak chodzi o parlament to każdy olewa czego następstwem jest wymyślanie coraz to nowszych przekleństw–na TYCH,bo ONI to dopiero nic nie robią….ale to już zostawię na inny dzień…

Kategorie

