Napisane przez: JACK REACHER | 02/24/2010

CO MnIe RoZśmiEszYłO


Komentarz do pewnego artykułu z Onet.pl

Przeczytałem tekst zamieszczony na Onet.pl dotyczący niżu demograficznego w europie.Dotyczy to też także i polski i bynajmniej nie chodzi o wzrost „najwyższych” czynników państwowych….Artykuł mówił o tym,że za 30 lat we francji jak i niemczech liczba rdzennych mieszkańców zasadniczo spadnie do stanu kiedy to „biały” człowiek będzie w mniejszości.To samo czeka też i USA i zresztą w tym samym czasie.Ale skupmy się na europie.Chodziło tam o to,że kraje takie jak Anglia,Niemcy,Francja zaczynają nawoływać do wzrostu populacji ponieważ państwa te stają się coraz bardziej „kolorowe”.Nie chodzi mi o żaden rasizm.Były tam przytaczane fakty takie jak np,że ludność arabska we francji podobnie jak i ludność turecka w niemczech nie asymiluje się ze zwyczajami i stylem życia w europie a religią to już zrozumiale wogóle.Przez to spada kościołowi międy innymi liczba wiernych.Społeczności arabskie,które niewątpliwie przyczyniły się do rozkwitu potęgi francji,niemiec stoją zupełnie na boku i nie włanczają się w życie danego państwa lecz jedynie korzystają z przywilejów danych im przez władze.Tutaj był podany przykład dotacji na wielodzietne rodziny arabskie we francji (wysokość),a te same lecz..”oryginalne” francuskie..Zgadnijcie kto dostaje więcej…

Do tego czytałem jak zawsze komentarze czytelników i dwa z nich ze zrozumiałych względów zapadły mi w pamięci…i oto one…

–Zostanie zmieniona nazwa francji na Arabia Francuska,oraz niemiec na Republika Federalna Islamu..

i drugi ..

–Podczas kontroli pojazdów przez niemiecką drogówkę.Dwóch policjantów stoi przy samochodzie.Jeden przy czytaniu dokumentów mówi do drugiego:–TY Ahmed!,zobacz jakie dziwne nazwisko…Muller…

Może to jakiś kawał…niewiem ale mnie rozśmieszyło..i dzielę się z widownią równierz…

Kategorie

