Napisane przez: JACK REACHER | 02/07/2010

Pędzący Królik..po drugiej stronie lustra…


–Nie nie gram w golfa i szczerze żałuję….I pewnie za to Prezydent nie powinien jechać do Katynia..
–To nie można było tak odrazu na początku zapytać…?

–Skoro zaproszenie wystosował tylko Premier Putin,więc chyba nie można inaczej..!?
–My czyli kancelaria prezydenta już 27,01 zgłaszaliśmy chęć wyjazdu prezydenta do rosji w kwietniu,jeszcze przed zaproszeniem premiera…
–Może dlatego p.Premier nie potrafi sobie przypomnieć o czym była rozmowa z wicepremierem w sierpniu ubiegłego roku…

–Ja jako ówczesny premier rządu do pracy nad ustawą najpierw angażowałem Totalizator Sportowy,lecz póżniej zrezygnowałem z tego…
–Ja myślę o tym o czym Pan myśli i dlatego pytam…..

–To jest nie nasza afera,to nie nasi ludzie nie nasza partia…
–To jest afera rządu Donalda Tuska…
–….I powinniśmy mieć zaufanie,gdyż lepsza Polska przed nami…Zaufaniem i zrozumieniem dojdziemy do tego…..Gdy zaufamy to zrozumiemy,że……Bo zaufanie to podstawa w pracy politycznej….Miłością zdziałamy więcej…..Nie będę kandydował ,żeby odsunąć PIS od władzy na stałe….

–Panie pośle.Panie ministrze czy był Pan w Pędzącym Króliku..?
–Nie przypominam sobie,ale chyba kilka razy spotkałem się tam z kimś od p. Sobiesiaka….Nie jedliśmy zupy,ponieważ byłem tam razem z p.Rosołem…

–Co pan uważa za sukces swojego rządu?
–Niewątpliwie to ,że jako jedyny kraj UE nie mamy ujemnego wpływu kryzysu na gospodarkę…
–A z czym to można porównać do sukcesów poprzedniego rządu PIS…
–No napewno największym sukcesem poprzedniego rządu było wybudowanie i uroczyste poświęcenie dworca PKP we Włoszczowej…

–Irasiad,trochę zdenerwowany piesek dzisiaj…Bo nie ma wątpliwości,że autorami grilla są polacy…

–Wybieram się do Katynia jako „najwyższy” przedstawiciel RP.Mimo,że nie dostałem zaproszenia…mam nadzieję,że dostanę wizę…
–Jeśli nie to weżmiemy wszystkich tych lekarzy w kamasze…

–Oświadczam,że nie będę premierem,jeśli mój brat będzie prezydentem..
–Premier Kaczyński wygłosi jutro w sejmie expose.
–Bo MY jesteśmy tutaj a Oni tam gdzie stało ZOMO..I powiem jeszcze więcej,że popieram taką ideę,gdyż to są dobre telefony i sam jak tylko będzie to możliwe zaopatrzę się w taki aparat….

–Za naszych rządów Prawa i Sprawiedliwości walczyliśmy i ograniczaliśmy liczbę powstających salonów do gier o niskich wygranych..
–Ale to za rządów PIS w całej polsce wzrosła liczba tych automatów o ponad 100%…

–Polecam panu ministrowi nie zabieranie głosu w sprawach o których nie ma pojęcia,zresztą pan minister ma za zadanie uczyć się języka aby móc w parlamencie europejskim pracować….

–To jest…..no….gwóżdż to politycznej trumny….no kogo…….ponieważ już nikt nie zginie z rąk tego pana ordynatora…

–Czy nie powinien pan panie premierze przeprosić polaków za aferę hazardową..?
–Chciałbym przeprosić polaków za słowo „wykrztałciuchy”…

uwaga:Treści wyżej zamieszczone,są pomieszane,częściowo wymyślone,i to jest mój blog…,poniżej zaś sama prawda…

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@)))))))))))))))))))&&&&&&&&&&&&&&&&&&&%%%%%%%%%%%%%%%%####################&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!************************####################^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^&&&&&&&&&&&&&&&&&&)))))))))))))))))))))

———————–paulapruska.blogspot.com——————————

Tutaj Internauto zerknij…..Bo tam jest o Kimś prawdziwym,który potrafi pokazać nam….,że granice należy poszerzać……zapraszam…

Kategorie

