Napisane przez: JACK REACHER | 02/04/2010

WICI……WICI……wici


Powitać pragnę Rycerską Klasę Robotniczą!!!

Jak pragnę zdrowia,zdrowia Waszmością życzyć!!!!,Humoru też żeby dopisywał…bo wszak dzisiaj jak na to wszystko …”pacze”,to już mnie chyba nawet chuj nie strzela…lecz śmiać bardziej mi chce się…..

Otóż założywszy 2day nogę w gipsię na ramię,udałem się do konowała,który autorem mojej poprzedniej..a na razie ostatniej operacyii był..Już takie więzy mnie z nim lączą,żem odrazu zapytał..czy i aby nie można było tej operacyjki aby zrobić zeszłym latem,lub prędzej nawet..? ON zaś rzecze,że nie bardzo,gdyż krajalnictwo lekarskie stosuje się na końcu,jakoż wszelkie inne namaszczania i wygibasy zawiodą…Co w moim przypadku było…
Prawdą też zapewne jest iż we flamandii jak już masz za co….i jeszcze to potwierdzą,że zapłacą,…to leczą Ciebie człowieku od najtańszych metod poczynając aż po te drogie…Najdroższa opcja to oczywiście operacja…i tyle…Więc i idąc za przemyśleniami konowałczymi…–Po co miał odrazu mnie na stół rzucać,kiedy najpierw pula do zebrania była z tych inszych metod leczenia…?–To oczywiście takie moje skojarzonko..zapewne nic z tematem nie mające wspólnego…hihihi…

ALE jak mówiłem,stawiłem się już w sumie jak u siebie…Gdyż bywałem już w tutejszym „ofisie” nie raz i nie raz jeszcze tam zajrzę…Gips sciągnęli a jakże…i nowy mi założyli-z niezmiennym pytaniem -W jakim on kolorze ma być.?–Ja mówię ,że niebieski….a ta „sister” pyta się jeszcze..o odcień….ja na to,że dla mnie „blu” to „blu” i odcień niech sobie sama domyśli….Oczywiście przed założeniem….założenie było takie,że skoro po operacji stopa odgięta jest na zwenątrz….to dobrze będzie jak mi ją (na siłe oczywiście),..”wegną” do pozycji 90st do nogi..czyli stopa prosta….Ja myślę,że to też po to abym ”ICH”,na dłużej zapamiętał….za cztery „wiki” mam się zgłosić na sciąganko i już mam zapowiedziane,że jak będzie wszystko dobrze to odrazu po sciągnięciu gipsiku….rozruszają mi stopę (na siłę oczywiście)…żebym „ICH” na dłużej zapamiętał…i na rozpoczęcie rehabu nowego gotów był….

Dodam tyle,że jak to czytacie to właśnie mija 11 miesiąc,jakem na chodzeniu zaniemógł….bo teraz to się raczej poruszam lub przemiesczam..lecz z chodzeniem to nie za wiele ma do czynienia……..

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

RODAKU..!! CZYŚ DZISIAJ NA BLOGA PAULINY PRUSKIEJ ZAJRZAŁ????

CZY SAKIEW DO RĄK WZIĄŁEŚ I DATEK DAŁEŚ…..?

WSZAK PAULA JUŻ NAZAD W WARSZAWIE JEST…I WYNIKI MA WSPANIAŁE PO BADANIACH WSZELAKICH…..ALE ONA TO ZE SWOJEJ RĘKI FINANSUJE WSZYSTKO…….A ŻEBY BYŁO MOŻLIWE TO DOBRZY LUDZIE NA TO DATKI KŁADĄ….O CO I WAS SZLACHETNI PANOWIE I PANIE PROSZĘ…….oto adres bloga z informacjami jak to zrobić…

——————-paulapruska.blogspot.com—————————-

Kategorie

