Napisane przez: JACK REACHER | 10/29/2009

Rzecz o Rycerzu co sam sobie pozostawion…


Powitać pragnę i jak pragnę zdrowia zawiadomić, iż dnia dzisiejszego ostatnią rehabilitacyję żem narazie odbył a reszta Bóg wie kiedy!? Toż to się pod przyłbicą nie mieści,ale na jakieś dobre 2-3 tygodnie wszystko te wrogie siły mi zawiesiły,więc w dochodzeniu do siebie teraz kroki wsteczne zacznę robić…Zawżdy konowałczy sztab się musi zastanowić czy aby moja persona już dość medykamencji przyjęła i czy stanowczość na dalsze następuje?

Niby mała rzacz a cieszy…Tak to się zwykło mówić,lecz tutaj nie bardzo to pasuje,gdyż to com ja zdolny we własnym pałacu wyćwiczać zaś li tylko jest procentem tego co szaman mój potrafi i wygląda nato, że mimo starań moich progresja teraz wstecz zacznie działać.Co i proces „hilacji” opóżni…Widać męstwo me znane być musi,skoro owi Panowie boją się mnie ku sprawności szybciej przywracać..Wiedząc żem też wiedzę tajemną w moim fachu posiadł,zawżdy mógłbym zagrożeniem dla wszelkiej tubylczej maści być.Swołocz ta zaś ukryzysowana jest na dobre i każdy inszy śmiałek który co umie a lepszy niż tubylec- nagle w oczy kłuje…

Nic ja na to nieporadzę.Pamięć u mnie w tym wymiarze dobra jest,więc onegdaj dnia kótórego wydostanę się z macek choroby i wraz z mym orężem gdzieś do walki stanę.Narazie zaś wszystko rdzewieję i kurz pokrywa co bardziej iluminate rzeczy..Jeno grożba konowałcza nad łpetyną się kolaczę…że dla mnie mój doczesny fach za ciężki być już może i prędzej muszę chyba coś nowszego poszukać…na co nie mam idei teraz jeszcze.

Co się wydarzy to zaraz w „Dzienniku…” opiszę co by Braci Rycerskiej dać sygnały do jakich działań..
Narazie zaś zgodnie z przyrzeczeniami o Paulinie Pruskiej pamiętajcie i z sakwy wysupłane miedziaki odstępujcie,aby Panna ta do zdrowia dojść też mogła!!!!

Jako by posłańca wysłać to i miejsce mam do niej zamieszkaniaa takie…
—————————-paulapruska.blogspot.com————————

Tam i tylko TAM wszelkie informacyje znajdziecie co i jak robić trza aby pomóc…

Z Rycerskim podziękowaniem Glad Rycerz co w konspiracji jest on.

Kategorie

