Napisane przez: JACK REACHER | 07/08/2009

Odezwa do Szlachty w te lipcowe dnie


DSC_8604-1 Zawżdy pozdrowieni bądżcie dzielni wojacy co orężem pokoju i sprawiedliwości strzeżecie!!!!

Kto nie zna rycerza Glada ten niechaj teraz pozna i z jego historią się uważnie zaznajomi . Co słowem nie idzie przekazać lub posłańcami, zawsze jeno teraz w rozpytywalniach łatwe i dostępne jest..Historia moja marca sięga jakem w rycerskiej posłudze zaniemógł,kiedy to wypadek w skutkach zdrowotnych mnie z „konia zerzucił”.. i teraz jeno obserwować mnie idzie jako obowiazki i posługe wykonywać nie mogę.Ten kto żyw i Dzienniki Szlachcica „Wolne Słowo” od połowy maja śledził ten wie jakiem męczarnie „przeszedł”(zaś li chodzić nie mogę), i co jeszcze los przedemną stawia…Kulasy jak bolały tak dalej bolą..jeno obecnie rehabilitacyjnie (ponoć inaczej).Dla mnie to jedno.Wcześniej z samego wypadku jakim doznał gdy wyciąg na zamku podeczas jazdy we dół ze mną nagle posłuszeństwa odmówił.Teraz ból kiedy szaman w swe małe łapki moje końce weżmie i tak wyginać zacznie że naprawde do wszelkich rycerskich patronów odwołać się trza…..A o szabli w domu zostawionej już nie wspomnę…
Skoro więc do wojaczki jeszcze nazad nie nadaje się…inaczej żem posługę teraz zrozumiał.Znalazł ja ponoć śliczną dziewczynę która 23 wiosen liczy i chora ci jest na żadką chorobe….paulapruska.blogspot.com….Kiedy dowiedziałem się iż gawiedż o raku mówi tom odrazu pomyslał że jak i tak na(tu takie rycerskie słowo), dupie… siedzę to może choć zamiast szabli inkaust wykorzystam i posłańców wysyłał będę z pismami co by pomoc dla dziewczęcia jaką znależć….I tak jak się rzekło co dzień służbę w świat wysyłam aby chętnych śmiałków co z sakwy groszem potrafią rzucić znależli!!!!
Jeśli sami chcecie o losie Pauliny dowiedzieć się…to adres do Owej też posiadam co stanowi:—–paulapruska.blogspot.com———–Posłańca wyślijcie to się sami u żrudła dowiecie co trza zrobić żeby młoda osoba dalej żyła i szęście swe spotkała…Jeśli zaś nie możecie to pismo moje głosi że o pomoc tu chodzi i miedziaków każdy ma trochę w sakwie i jeno Dziewczęciu trza kurierem posłać aby medyków opłacić miała z czego …
Ja co honorem swym zaświadczam ani talara z tego nie mam i mieć nie chce–Moje rycerskie słowo!!!! Jeno zdrowia dla osoby tak młodej pragnę.Nigdy też żem Onej na oczy nie widział,alem losem się bardzo przejął i o pomoc brać rycerską i nie tylko proszę…

Zawżdy Ludzie o dobrym sercu o otwarcie sakiew prosić mnie wypada i o datek jaki za który już podziękować pragnę i niechaj Pan na niebiosach Wam to w uczynek dobry zapisze a w inwentarzu stokroć niech zwróci…

GLAD rycerz co miecz na pióro zamienił i miast z koniem z „bykami” się zadaje….

Responses

  1. […] Original post by faithpro […]


Kategorie

