Napisane przez: JACK REACHER | 05/20/2009

Trybunał Konstytucyjny vs Spór Kompetencyjny


Nie powiem że ucieszylo mnie orzeczenie Trybunału ws. kompetencji prezydenta i premiera bo zostane wrzucony do szuflady z napisem PO lub PiS…ALE może już na przyszłosć nie będzie zdziwień typu..”o rany rada europy nie pokazała w spocie roli polski w upadku komunizmu”-bo przecież nasi „przywódcy” pokazują światu jak skutecznie prowadzić swoje dwory i czyj „hrabia” ważniejszy..a inne kraje poprostu mają nas…..no nie powiem…ale wychodzi na to że w przypadku obalenia komunizmu to miejsca medalowe zgarniają niemcy obaleniem muru berlińskiego.
Przykładów można by tu mnożyć…wg.mnie to każda ze stron będzie teraz obwieszczać wszem że oto MY mieliśmy racje i orzeczenie trybunału wreszcie precyzuje itd. Oczywiscie chyba jasno jest powiedziane jaką role ma nasz p. Prezydent a kto jest odpowiedzialny za polityczną robote ze strony rządowej.NIe jestem zwolennikiem PiS ale i sympatia moja dla PO jest jakby tu powiedzieć „bez cudów” mniejsza a to dlatego że uważam iż co niektórzy ludzie nie mogą poprostu do pewnych stanowisk się nadawać. Mam na myśli p. Prezydenta który jako bezpartyjny (skoro został prezydentem) mowi mi w TV o meldowaniu o wykonaniu zadania jak i były p. Premier który obiecywał iż premierem nie będzie.Małego wzrostu niestety nie można sobie wynagradzać ambicjami i stanowiskami o których nie bardzo ma się pojęcia bez telefonu do brata…A co się tyczy drugiej strony to hasłem..”all we need is love”..wygrało się wybory i obiecywanie ze gdyby nie veta prezydenta to tyyle już by było zrobione (po częsci fakt) to zamało. Szczęsciem PO jest też to iż większa liczba ludzi na nich głosowała a młodsza częsć społeczeństwa (ja też) urodziła się albo już w wolnej polsce albo w końcowych latach prl-u, i naprawde nie interesuje mnie kto i z kim lecz jak załozyć firmę,płacić podatki,zatrudniać ludzi….co w świetle sporów o kompetencje niestety albo stety plasuje PO na lepszej pozycji..narazie.
Chciałbym chociaż raz obejrzeć dziennik żeby nie usłyszeć o sporach między premierem i prezydentem o stołki i dodatkowe samoloty i takie tam rzeczy bo mam ochotę krzyknąc do telewizora….”Idioci czy nie widzicie jak świat się z Was śmieje…?”a na końcu dziwicie się że znowu ktoś nas pominął w czymś..a dlaczego nie skoro nam schodzi tylko na sporach wewnątrz kraju o stołki i przewodnictwa w delegacjach…

Kategorie

