Napisane przez: JACK REACHER | 05/13/2009

Hello World!….Co jest naprawde ważne w życiu….


To jest taka moja TUBA,w którą mogę „ZADĄĆ”,jak już mnie coś naprawdę..wk…wi,lub poprostu oburzy.Przynajmniej póżniej mogę przejść do normalności i zająć się życiem…

C E O -Chief Executive Officer–……. Juz mialem kompletny post i chcialem tylko cos sprawdzic..i zmazalo sie (samo)…ci którzy mnie znaja..juz się śmieją…bo wyobrażają sobie dotychczasowe reakcje na takie mnie spotykające przypadki…HEHEHEHE…nic To!!-Powiadam..poprostu wziąlem sie do pisania raz jeszcze i tyle..przeciez mam teraz tyle czasu…( Niektórzy wiedzą why…).

Kochani obojętne kto to czyta i krytykuje to ja już WIEM że robię BYKI i jak to Cię wkurza to teraz jest dobry moment aby poprostu nacisnąć ten czerwony X w prawym górnym rogu…a jeżeli Masz ochotę napisać jakiś „krwisty” komentarz to chyba jest jasne że go nie umieszcze(ale mam „waadzee”),ALE na normalną krytykę jestem otwarty…

Staram się popisywać śmiesznie czyli Dziennik Szlachcica „Wolne Słowo” -to coś takiego.Tam piszę o tym co u mnie dzieje się ostatnio i co jeszcze będzie i chciał bym aby było „funny”.

POLITYKA to moje drugie zajęcie i to co mnie „denerwuje” przelewam na monitor…PIS;PO;Radio..które wpaja miłość do pieniądza jego właściciela…;UE; i co tylko dzieje się a zwróci moją uwagę staram się komentować.

Hello World jest często czytane jako wstęp do mojego bloga….więc i tutaj nie może zabraknąć apelu o pomoc dla Pauliny Pruskiej,24 letniej dziewczyny chorej na raka…oto Jej blog który polecam—–paulapruska.blogspot.com——-Proszę o wsparcie dla Pauliny,która już jest po operacji w USA.— I tutaj mój pomysł-AKCJA———…Nawet „dycha” leczy raka———-…..Czy jest ktoś kto odmówi….DZIĘKUJE!!!!
Ja ani nie znam Pauliny,nie widziałem JEj ,ani NIC z tego nie mam…poprostu po obejrzenieu reportazu w TVN postanowiłem nagłośnić zmagania Pauliny w Jej walce z chorobą i życiem………………………………………………………………………………

————————paulapruska.blogspot.com——————————

Jest jeszcze druga osóbka , która dopiero nie dawno się urodzila…a już po 5 miesiącach życia boryka się z groźną chorobą…Niestety nie dotyczy to spraw błachych….to nowotwór..Siatkówczak…nowotwór złosliwy obydwojga oczu…..

…………..Człowieku teraz od Ciebie zależy co dalej z tym zrobisz…..

————————– kalinajanowska.blog.onet.pl ———————–

Tam informacje co możesz zrobić dalej…Dziekuje!!!!!!!!!!!!!!!

http://kasioweopr.blogspot.com/

ZŁOTA MYŚL……

” ……….IF YOU CAN NOT BE ON TIME……..BE EARLY…..”

a href=”https://faithpro.files.wordpress.com/2009/05/new-0231.jpg”&gt;<

…………..Wszyscy jesteśmy niewolnikami czasu , nawet jeżeli sobie wmawiamy iż tak wcale nie jest….Więc uszanuj mój czas Człowieku , jak zamieszczasz komentarz ,rób to zachowując normy dyskusji i demokracji od wyklinania bez dania racji są inne „rewolucyjne” blogi…NIe marnuj mojego czasu….Dziękuje..

Responses

  1. Zanim rozpiszesz się na całego, radę Ci, zajrzuj do słownika ortograficznego i przestudiuj go. Komentarzy pisze się przez „n”, a nie przez „ę”. Perfekcja jest cechą Bogów.

  2. Dzięki…zdarza się.lecz nie bedę tego już zmienial gdyż Twoja odpowiedż nie miała by już sensu..zapraszam do lektury…i litości w ortografii to już kilka lat od szkoły a tam gdzie mieszkam obecnie, polski to second language…….Nobody is Perfect…..

  3. Witam. Będę śledził w miarę możności. Polecam jednak słownik nie tylko do pisania ale również w codzienneych rozmowach a słowa na k…, ch…., p….., zastępować okrągłymi, przydatnymi w biznesie wyrażeniami.
    Życzę powodzenia!!!!

  4. w miarę możliwości roześlę gdzie się da.
    pozdrawiam
    Szymon

  5. Szymon DZIĘKI!!!!!!!!!!!! Tak Trzymać!!!

  6. Baaardzo lubię czytać te Twoje wariactewka w rodzaju do Pauli P. ;)) Nawet trochęjej tego zazdroszczę… że Cię ‚ma’ ;))) wiesz? ;)) hihih Vesperka Vesperacka

    • HeY!! Do Ciebie te mogę popisywać….WOW!!!….tylko daj mi namiar na Twój blog żebym wiedział o czym…Ukłony Glad rycerz śle co nie wie z kim do czynienia ma…..jeszcze.


Kategorie

